League of Legends komunitní sraz

V sobotu 15.7. jsem se zúčastnila tryhardího League of Legends komunitního srazu, kde jste kromě programu mohli narazit i na taková jména jako Herdyn, Mozilla, Germia nebo Ketrin. Jak to tak u mě bývá zvykem, nejela jsem sama a na akci zavítala v doprovodu Blackie. Zároveň jsem dlouho přemýšlela, jestli s sebou vzít cosplay adult Goth Annie, nebo si po delší době užít akci bez cosplaye. Nakonec jsem si ji vzala a jsem za to opravdu ráda.

Od našeho základního stanoviště to bylo asi 7 minut tramvají a jak Blackie napsala do svého reportu, žádných ganků od enemáků jsme se bát nemusely. Chvilku jsme bloudily kolem zastávky a hledaly ulice. Docela jsem se divila, že všechny cedule jsem viděla první, ačkoliv z nás dvou jsem ta slepější já. Ale tak co, we did it.

Co se programu týče, jely jsme hlavně kvůli Herdynovi, takže to, že jsme stihly i jiné přednášky byl takový menší bonus. Stihly jsme posledních pár minut přednášky Tomáše Kněžínka; soutěže, kde mě asi nejvíc pobavila pantomima s hádáním championů (ale samozřejmě jsme se nezúčastnily [i když bychom na to měly, Black!]); dále pak Mozillovu přednášku zaměřenou na flamování Herdyna a samozřejmě Herďovu přednášku, na kterou jsem se těšila nejvíc a kvůli které jsem jela. Všechny mi pomohly nějak si to utřídit v hlavě a rozhodnout se, jak na tom vlastně ohledně lolka do budoucna chci být.

Aneb dělej, vyfoť Herďu jak přednáší!

A samozřejmě nesměla chybět autogramiáda, kde jsme si s Black ulovily nejen podpis, ale i fotku s Herďou! Kterého jsem nejspíš trochu pobavila tím, že jsem jela s jeho vytištěnou fotkou, takže místo podpisu na Sejuani nebo Azira mám vlastní (teď už zarámovaný) Herďaprint.

Chvíli jsme pak ještě zůstávaly na finále Omen cupu, ale rozhodly jsme se jet zpátky a užít si ještě nějaký čas v knihkupectvích, takže jsme pak dokoukávaly na streamu, když jsem ze sebe smývala tu tunu černé barvy.

Akci musím ohodnotit velmi kladně. Chvíli jsem se toho bála (hlavně kvůli svému pofidérnímu cosplayi na Annie), protože víme, jak jsou hráči lolka toxic, ale byla to skvělá akce komornějšího typu, strašně moc příjemných lidí a celkově na mě atmosféra hodně mile zapůsobila. Těším se na další ročník a zároveň doufám, že neporoste do nějakých obřích rozměrů (čímž by ztratila své vlastní kouzlo). A kdo ví, třeba do toho příštího roku stihnu Banana Soraku!

One thought on “League of Legends komunitní sraz

Leave a Reply

