Knihobranní – Den 7.

Kniha s nejošklivější obálkou

To byl pro výběr taky docela problém. Musím říct, že na typy vydání mám celkem štěstí a knihovničku mi žádné s extrémně ošklivou obálkou nehyzdí. Bylo proto těžké rozhodnou se, jakou knížku označím tímto “titulem”. Rozhodla jsem se pro Vyprávění za měsíce a deště od Uedy Akinariho. Jedná se o klasické dílo, soubor strašidelných příběhů vycházejících z japonské tradice. Obálkou jsem se nenechala odradit, což se mi vyplatilo. Japonské příběhy tohoto typu mám velmi ráda, když vycházejí z tradičních pověstí, ještě lépe. Pár slabších míst příběhy měly, ale to se v celkovém vzezření knihy a pocitu ze čtení ztratí. Příběhy jsou psány s “japonskou lehkostí”, smyslem pro poezii a láskou k tradicím.

Takže nesuď knihu podle obalu je oprávněné rčení =]

Aiu~

One thought on “Knihobranní – Den 7.

Leave a Reply

