Knihobranní – Den 6.

Kniha, kterou nemůžu přečíst do konce

Jednoduchá odpověď: Příběh prince Genjiho. Dostala jsem dva díly k vánocům v době, kdy jsem byla pevně rozhodnutá o tom, že chci jít studovat na Masaryčku japonštinu. Ke zkouškám je povinnost znát historii Japonska a tohle byla jedna z mnoha knížek, které bych musela přečíst.

Hodně jsem se na ni těšila, ale nakonec mě to celkem zklamalo. Nebavilo mě to. Vůbec. Četlo se to hrozně špatně a prostě asi na ty pletichy u císařského dvora moc nejsem. Takže jsem nedočetla ani první díl a dvojka s trojkou mi tu zahnívají v knihovničce. Kdo ví, jestli je ještě někdy otevřu.

Leave a Reply

