Knihobranní – Den 3.

Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola

O této knize jsem skoro nemusela přemýšlet, jelikož ji čtu dokola stále a pořád mě baví tak, jako první den, kdy jsem si ji rozbalila. Jde o Ústřičkovu smutnou smrt a jiné příběhy od Tima Burtona. Tady bych se ráda zastavila, jelikož Tim Burton je takovým mým hrdinou a životní inspirací. Přiznávám, že jeho nejnovější tvorba se skoro už ani z poloviny nemůže rovnat tomu, co tvořil dřív. Pomalu ale jistě se z jeho filmů vytrácí to známé “burtonovství”. I když mě to mrzí, pořád v něj jako ve svého hrdinu věřím.

A stejně tak věřím v jedinou knížku, kterou od něj mám. Je plná básniček přesně s tím “burtonovstvím”, které má mít, navíc doplněná o spousty krásných kreseb. Je mi jasné, že pokud si knížku a Burtonovy skicy vygooglíte, nemusí se vám líbit. Jeho tvorba není pro každého a ne všichni tam vidí to poselství, které jeho díla vnášejí třeba do mě =]

Ale pro mě je Ústřičkova smutná smrt neocenitelnou společnicí, která se dá číst kdykoliv a kdekoliv. A navíc je přečtená za půl hodinky =]

Aiu~

2 thoughts on “Knihobranní – Den 3.

Leave a Reply

