Knihobranní – Den 2.

Kniha, kterou absolutně nechápu

Ne, že bych ji nechápala absolutně, ale nepochopila jsem asi celkovou pointu ani zakončení knížky. Což je docela rip na to, že se mi dobře četla a i mě bavila. O čem je řeč? Přece o knížce Tracyho tygr!

Dostala jsem ji jednou na vánoce pro procvičení angličtiny. Byla jsem z ní nadšená, protože jsem do té doby nepřečetla v angličtině žádnou knížku a těšila jsem se, až se otestuji. Hned ten den jsem začala číst, ale na moje tehdejší (ne)znalosti angličtiny to bylo trošku těžší čtivo. Začala jsem tedy o trochu později znovu.

Opravdu mě to bavilo, příhody s tygrem, který byl vlastně černý panter nebo o Thomasově lásce Lauře. Nejvíc se mi asi líbily příhody z jeho práce u ochutnavačů kávy. Byla to taková příjemná práce, na kterou jiní čekali 21 let, ale Thomas takového postu chtěl dosáhnout za dva týdny.

Takže co na tom vlastně doteď nechápu? No, toho tygra. Ze začátku jsem si opravdu myslela, že si jej fyzicky odnesl ze ZOO, i v knížce bylo pár narážek na to, že je na ulici tygr vidět (když o tom tak teď přemýšlím, napadá mě pro označení “tygr” trochu jiná, perverznější věc =D). Což ale vlastně není pravda, protože samotný tygr je abstraktní věc (i podle posledních slov z knihy “…a tygr, jenž je láska…”)

Vážně nevím. Celkový dojem z knihy mám takový půl napůl. Četlo se to dobře, bavilo mě to, ale jaksi jsem to nepochopila. Řekla bych, že je to možná i tím, že jsem byla ještě na základce a i když jsem četla ráda (i mezi řádky) na tohle jsem prostě neměla kapacitu. Uvidíme do budoucna, knížku máme v seznamu povinné četby, tak se k ní možná vrátím a najdu si tam to, co jsem si měla najít už předtím.

Aiu~

Leave a Reply

