Knihobranní – Den 1.

Jelikož začal březen a já se včera dostala domů z nemocnice, musím doplnit blogové resty. Březen je měsícem knihy a s tím bude souviset i celý měsíc tady na blogu. Každý druhý den zde najdete článek o nějaké mé knížce z knihovničky, můžeme začít? •^^•

Kniha, kterou nedám ani za milion

Dlouho jsem přemýšlela, kterou ze svých knížek mám vybrat. Nedám dopustit na Alenku, k srdci mi přirostl Asfalt nebo Ústřičkova smutná smrt, zároveň vlastním i starší kousky, které v sobě skrývají dlouhý příběh nebo ty, které se mnou cestovaly, aby mi krátily chvíle v autobuse.

Nakonec jsem vybrala stále nedokončený Destrukční deník. Fenomén je to celkem známý, ale pokud je zde někdo, kdo o knížce nemá ani zdání, chtělo by to aspoň stručnou anotaci. Jedná se o knížku plnou úkolů, jejichž jediným cílem je knížku do poslední stránečky zdevastovat.

15056730_610605895731395_3815998259751550976_n

Moc se mi líbilo věnování, které hlásá, že knížka je věnována všem perfekcionistům z celého světa. Jelikož se k nim řadím a knížka pro mě znamená věc svatou, dlouho jsem na Deník nesáhla. Až pak jsem čirou náhodou narazila na videa, ve kterých majitelé Deníků ukazovali, jak řádí po svém – a velmi kreativně.

Od té doby se můj deníček pomalu ale jistě zaplňuje. Tahala jsem ho na nejrůznější místa a prožil toho se mnou taky docela dost. Ničení na výletech, ve škole, místo učení. Ničení ve chvílích, kdy mi bylo nejhůř, ale on tu při mně stál a vábil mě svými stránkami, které potřebují zaplnit.

15101506_1678149229142749_3392794228470841344_n

Takže tak. Tuhle knížku bych nedala ani za milion, protože je v ní kus mě a ještě větší kus času, který jsem vypotřebovala na nějakou kreativní činnost, jež přináší štěstí =] Pokud jste na tom někdo podobně jako já, rozhodně si pro jeden deníček dojděte, uvidíte, že vás to chytne a nezůstanete u jednoho =]

15337281_2161794487379025_3039995564553928704_n

Aiu~

Leave a Reply

