Projekt “Emoce” – únor

Únorové téma pro soutěž znělo “strach”. Ze začátku jsem neměla nejmenší ponětí, co bych měla vyfotit. Nechtěla jsem fotit něco, co bylo přede mnou vyfoceno už tisíckrát. Nakonec múza přišla, ale nedopadlo podle mých očekávání.

Nakonec jsem si domluvila focení s kamarádkou a jejím přítelem. Měla jsem v plánu vyfotit něco u polorozpadlých sutin, něco ve smyslu strachu z odloučení. Moje vize byl objímající se pár možná se i bojící o život. Whatever. Kdo ví, co bych vlastně vyfotila =D

Nikam jsem nejela, jelikož jsem onemocněla (moje skvělé štígro) a žádný plán B nebyl. Tudíž jsem chytla přítele a pár hodin před uzavírkou vyfotila přesně to, co jsem nechtěla. Fotku, kterou můžete najít úplně všude. Navíc aby vypadala nějak k světu, musela jsem do ní trošku graficky zasáhnout.

16990364_1562422560451792_1218491965_o

Prostě to ani tenhle měsíc nevyšlo podle mých představ a to jsem se na toto téma těšila. Tak snad příště. Hlasovat pro své favority můžete zde do konce března. =]

Aiu~

Leave a Reply

